Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15392
Назва: | ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ |
Автори: | Тітова, Любов Олександрівна |
Ключові слова: | Гейміфікація Технологія гейміфікації Ігрова платформа Європейський досвід |
Дата публікації: | бер-2023 |
Видавництво: | Умань (Електронне видання) |
Бібліографічний опис: | Тітова Л. Європейський досвід використання технології гейміфікації в освітній діяльності. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці : зб. матеріалів ХІV Всеукр. науково-практ. конф. для молодих уч. та здобувачів освіти, м. Умань, 16–17 берез. 2023 р. Умань, 2023. С. 97–98. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15392 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Європейський досвід використання технології гейміфікації в освітній діяльності.pdf | 397,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.