Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15392
Назва: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Автори: Тітова, Любов Олександрівна
Ключові слова: Гейміфікація
Технологія гейміфікації
Ігрова платформа
Європейський досвід
Дата публікації: бер-2023
Видавництво: Умань (Електронне видання)
Бібліографічний опис: Тітова Л. Європейський досвід використання технології гейміфікації в освітній діяльності. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці : зб. матеріалів ХІV Всеукр. науково-практ. конф. для молодих уч. та здобувачів освіти, м. Умань, 16–17 берез. 2023 р. Умань, 2023. С. 97–98.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15392
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.