Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4584
Назва: Дидактична роль рефлексії та рефлексивних умінь в освітньому процесі з хімії
Автори: Горбатюк, Наталія Миколаївна
Кулик, Ірина Сергіївна
Ключові слова: рефлексія, рефлексивні уміння в освітньому процесі з хімії
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавець "Сочінський"
Бібліографічний опис: Фундаментальні та прикладні дослідження в географічній, екологічній та хімічній освіті : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (12 – 13 листопада 2015 р., м. Умань).
Короткий огляд (реферат): У тезах розкриваються аспекти дидактичної ролі рефлексії та рефлексивних умінь в освітньому процесі з хімії
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4584
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
refleksiya.pdf145,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.