Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4625
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Олександр Миколайович-
dc.date.accessioned2015-12-10T06:20:41Z-
dc.date.available2015-12-10T06:20:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4625-
dc.description.abstractУ статті подається змістова характеристика моніторингу та педагогічного моніторингу, обґрунтовуються об’єкти та етапи моніторингу. Доводиться, що провідним індикатором визначення якості виховання учнів у загальноосвітній школі є рівень їх життєвої активності, яка розглядається з одного боку як рівень фізичного, інтелектуального, соціального та духовного розвитку особистості, а з іншого, передумовою подальшого її саморозвитку та саморегуляції.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 373.3-
dc.subjectмоніторингuk
dc.subjectякість вихованняuk
dc.subjectзагальноосвітній закладuk
dc.subjectрозвиток особистостіuk
dc.subjectпередумовиuk
dc.subjectсаморозвитокuk
dc.subjectсаморегулціяuk
dc.subjectіндикатор вихованостіuk
dc.subjectактивністьuk
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.titleМоніторинг якості виховання учнів у загальноосвітньому навчальному закладіuk
dc.title.alternativeМониторинг качества воспитания учеников в общеобразовательном учебном заведенииuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
monitory`ng_yakosti_vy`xovannya_uchniv_v_zagal`noosvitn`omu_navchal`nomu_zakladi.pdf455,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.