Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4625
Title: | Моніторинг якості виховання учнів у загальноосвітньому навчальному закладі |
Other Titles: | Мониторинг качества воспитания учеников в общеобразовательном учебном заведении |
Authors: | Коберник, Олександр Миколайович |
Keywords: | моніторинг якість виховання загальноосвітній заклад розвиток особистості передумови саморозвиток саморегулція індикатор вихованості активність взаємодія |
Issue Date: | 2015 |
Series/Report no.: | УДК 373.3 |
Abstract: | У статті подається змістова характеристика моніторингу та педагогічного моніторингу, обґрунтовуються об’єкти та етапи моніторингу. Доводиться, що провідним індикатором визначення якості виховання учнів у загальноосвітній школі є рівень їх життєвої активності, яка розглядається з одного боку як рівень фізичного, інтелектуального, соціального та духовного розвитку особистості, а з іншого, передумовою подальшого її саморозвитку та саморегуляції. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4625 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
monitory`ng_yakosti_vy`xovannya_uchniv_v_zagal`noosvitn`omu_navchal`nomu_zakladi.pdf | 455,15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.