Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4628
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Олександр Миколайович-
dc.date.accessioned2015-12-10T06:59:05Z-
dc.date.available2015-12-10T06:59:05Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4628-
dc.description.abstractУ статті розкриваються теоретичні та прикладні засади моделювання виховної системи загальноосвітнього навчального закладу. Виховна система - це цілісний організм, який виникає в процесі інтеграції основних компонентів виховання (мета, суб’єкти виховання, їхня діяльність, спілкування, відносини, кадровий потенціал, матеріальна база), що сприяє в кінцевому рахунку розвитку і саморозвитку особистості. Педагогічне моделювання виховної системи розглядається як сукупність пізнавально-аналітичних та конструктивних дій, які дозволяють адекватно й цілісно відобразити в модельних уявленнях сутність, найважливіші якості та компоненти виховної діяльності, одержати нову інформацію про закономірності і тенденції функціонування та розвитку виховного процесу. Пізнавально-аналітичний етап моделювання передбачає визначення мети та завдань виховання, проведення психолого-педагогічного діагностування вихованості та розвитку учнів, прогнозування результатів виховної діяльності, обґрунтування педагогічних умов, за яких найбільш ефективно відбувається розвиток вихованців. Конструктивний етап включає в себе основні напрями, види і форми життєдіяльності, засоби профілактичної і корекційної виховної роботи, методи і прийоми педагогічної взаємодії.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтеоретико-методичні засадиuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectвиховна системаuk
dc.subjectшколаuk
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectсаморозвитокuk
dc.subjectвиховний процесuk
dc.subjectрезультатuk
dc.titleТеоретико-методичні засади моделювання виховної системи школиuk
dc.title.alternativeТеоретико-методоческие основы моделирования воспитательной системы школыuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
teorety`ko_metody`chni_zasady`_modelyuvannya_vy`xovnoyi_sy`stemy`_shkoly`.pdf438,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.