Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4628
Title: Теоретико-методичні засади моделювання виховної системи школи
Other Titles: Теоретико-методоческие основы моделирования воспитательной системы школы
Authors: Коберник, Олександр Миколайович
Keywords: теоретико-методичні засади
моделювання
виховна система
школа
виховання
інтеграція
розвиток
саморозвиток
виховний процес
результат
Issue Date: 2015
Abstract: У статті розкриваються теоретичні та прикладні засади моделювання виховної системи загальноосвітнього навчального закладу. Виховна система - це цілісний організм, який виникає в процесі інтеграції основних компонентів виховання (мета, суб’єкти виховання, їхня діяльність, спілкування, відносини, кадровий потенціал, матеріальна база), що сприяє в кінцевому рахунку розвитку і саморозвитку особистості. Педагогічне моделювання виховної системи розглядається як сукупність пізнавально-аналітичних та конструктивних дій, які дозволяють адекватно й цілісно відобразити в модельних уявленнях сутність, найважливіші якості та компоненти виховної діяльності, одержати нову інформацію про закономірності і тенденції функціонування та розвитку виховного процесу. Пізнавально-аналітичний етап моделювання передбачає визначення мети та завдань виховання, проведення психолого-педагогічного діагностування вихованості та розвитку учнів, прогнозування результатів виховної діяльності, обґрунтування педагогічних умов, за яких найбільш ефективно відбувається розвиток вихованців. Конструктивний етап включає в себе основні напрями, види і форми життєдіяльності, засоби профілактичної і корекційної виховної роботи, методи і прийоми педагогічної взаємодії.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4628
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
teorety`ko_metody`chni_zasady`_modelyuvannya_vy`xovnoyi_sy`stemy`_shkoly`.pdf438,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.