Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4628
Title: | Теоретико-методичні засади моделювання виховної системи школи |
Other Titles: | Теоретико-методоческие основы моделирования воспитательной системы школы |
Authors: | Коберник, Олександр Миколайович |
Keywords: | теоретико-методичні засади моделювання виховна система школа виховання інтеграція розвиток саморозвиток виховний процес результат |
Issue Date: | 2015 |
Abstract: | У статті розкриваються теоретичні та прикладні засади моделювання виховної системи загальноосвітнього навчального закладу. Виховна система - це цілісний організм, який виникає в процесі інтеграції основних компонентів виховання (мета, суб’єкти виховання, їхня діяльність, спілкування, відносини, кадровий потенціал, матеріальна база), що сприяє в кінцевому рахунку розвитку і саморозвитку особистості. Педагогічне моделювання виховної системи розглядається як сукупність пізнавально-аналітичних та конструктивних дій, які дозволяють адекватно й цілісно відобразити в модельних уявленнях сутність, найважливіші якості та компоненти виховної діяльності, одержати нову інформацію про закономірності і тенденції функціонування та розвитку виховного процесу. Пізнавально-аналітичний етап моделювання передбачає визначення мети та завдань виховання, проведення психолого-педагогічного діагностування вихованості та розвитку учнів, прогнозування результатів виховної діяльності, обґрунтування педагогічних умов, за яких найбільш ефективно відбувається розвиток вихованців. Конструктивний етап включає в себе основні напрями, види і форми життєдіяльності, засоби профілактичної і корекційної виховної роботи, методи і прийоми педагогічної взаємодії. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4628 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
teorety`ko_metody`chni_zasady`_modelyuvannya_vy`xovnoyi_sy`stemy`_shkoly`.pdf | 438,53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.