Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльніцька, Катерина Сергіївна-
dc.contributor.authorКраснобокий, Юрій Миколайович-
dc.date.accessioned2015-12-11T11:03:10Z-
dc.date.available2015-12-11T11:03:10Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4637-
dc.description.abstractУ системі ступеневої освіти України згідно Закону «Про вищу освіту» [1, с. 41] встановлені освітньо-кваліфікаційні рівні (ОКР) вищої освіти особи, найвищим з яких є ОКР магістра. Підготовка магістрів у різних університетах здійснюється у двох напрямах – магістр освіти і магістр науки. Однією з проблем підготовки магістра освіти є проблема організацій їх педагогічної практики, її змістового наповнення та розробки критеріїв оцінки складових педпрактики.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.14-
dc.subjectпідготовка магістраuk
dc.subjectпедагогічна практикаuk
dc.titleПедагогічна практика студентів-магістрантівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогічна практикка_pdf_doc (1).pdf82,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.