Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4637
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ільніцька, Катерина Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Краснобокий, Юрій Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-11T11:03:10Z | - |
dc.date.available | 2015-12-11T11:03:10Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4637 | - |
dc.description.abstract | У системі ступеневої освіти України згідно Закону «Про вищу освіту» [1, с. 41] встановлені освітньо-кваліфікаційні рівні (ОКР) вищої освіти особи, найвищим з яких є ОКР магістра. Підготовка магістрів у різних університетах здійснюється у двох напрямах – магістр освіти і магістр науки. Однією з проблем підготовки магістра освіти є проблема організацій їх педагогічної практики, її змістового наповнення та розробки критеріїв оцінки складових педпрактики. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378.14 | - |
dc.subject | підготовка магістра | uk |
dc.subject | педагогічна практика | uk |
dc.title | Педагогічна практика студентів-магістрантів | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічна практикка_pdf_doc (1).pdf | 82,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.