Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраснобокий, Юрій Миколайович-
dc.contributor.authorІльніцька, Катерина Сергіївна-
dc.date.accessioned2015-12-11T11:14:34Z-
dc.date.available2015-12-11T11:14:34Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4638-
dc.description.abstractУ статті показано, що сформованість професійної компетентності вчителя фізики має виявлятися у його здатності до логічного мислення, узагальнення, аналізу, систематизації, прогнозування тощо. З цією метою на практичних заняттях з фізики слід робити акцент на розв’язанні нестандартних задач, які охоплюють не один, а сукупність певних фізичних об’єктів; взаємозв'язки між ними; необхідність встановлення меж достовірності отриманого результату; визначення впливу допущених нехтувань і спрощень на величину похибки чисельного значення розв'язку задачі тощо.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 53(07)+372.853-
dc.subjectпредметна компетентність учителя фізикиuk
dc.subjectнестандартні задачі з фізики-
dc.titleРозвʼязування нестандартних задач як необхідний компонент формування професійної компетентності майбутніх учителів фізикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozvjazuvannya_nestandartnih_zadach.pdf135,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.