Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4665
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозна, Зоя Олександрівна-
dc.date.accessioned2015-12-22T11:32:13Z-
dc.date.available2015-12-22T11:32:13Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВозна, З. О. Ціннісний потенціал проектної діяльності в системі навчання шкільного суспільствознавства / З. О. Возна // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред.) [та ін.]. Умань: ФОП Жовтий О. О., 2013. – Вип. 46. – С. 76 – 85 .uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4665-
dc.description.abstractУ статті досліджується ціннісно-мотиваційний ресурс шкільного суспільствознавства (на прикладі предмету «Людина і світ») та пропонується методична модель формування та засвоєння цінностей засобами проектної діяльності на уроках суспільствознавства.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.832(07)+371.314.6;-
dc.subjectсуспільствознавствоuk
dc.subjectгуманізація освітиuk
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectмодель інтеріоризації цінностейuk
dc.subjectпроектна діяльністьuk
dc.subjectпроблемні питання проектівuk
dc.subjectсубкультураuk
dc.subjectінтеріоризації цінностейuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectтехнологія навчанняuk
dc.titleЦіннісний потенціал проектної діяльності в системі навчання шкільного суспільствознавстваuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vozna.pdf555,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.