Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4665
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Возна, Зоя Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-22T11:32:13Z | - |
dc.date.available | 2015-12-22T11:32:13Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Возна, З. О. Ціннісний потенціал проектної діяльності в системі навчання шкільного суспільствознавства / З. О. Возна // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред.) [та ін.]. Умань: ФОП Жовтий О. О., 2013. – Вип. 46. – С. 76 – 85 . | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4665 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджується ціннісно-мотиваційний ресурс шкільного суспільствознавства (на прикладі предмету «Людина і світ») та пропонується методична модель формування та засвоєння цінностей засобами проектної діяльності на уроках суспільствознавства. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.832(07)+371.314.6; | - |
dc.subject | суспільствознавство | uk |
dc.subject | гуманізація освіти | uk |
dc.subject | цінності | uk |
dc.subject | модель інтеріоризації цінностей | uk |
dc.subject | проектна діяльність | uk |
dc.subject | проблемні питання проектів | uk |
dc.subject | субкультура | uk |
dc.subject | інтеріоризації цінностей | uk |
dc.subject | критичне мислення | uk |
dc.subject | технологія навчання | uk |
dc.title | Ціннісний потенціал проектної діяльності в системі навчання шкільного суспільствознавства | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Історичний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vozna.pdf | 555,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.