Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4665
Title: Ціннісний потенціал проектної діяльності в системі навчання шкільного суспільствознавства
Authors: Возна, Зоя Олександрівна
Keywords: суспільствознавство
гуманізація освіти
цінності
модель інтеріоризації цінностей
проектна діяльність
проблемні питання проектів
субкультура
інтеріоризації цінностей
критичне мислення
технологія навчання
Issue Date: 2013
Citation: Возна, З. О. Ціннісний потенціал проектної діяльності в системі навчання шкільного суспільствознавства / З. О. Возна // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред.) [та ін.]. Умань: ФОП Жовтий О. О., 2013. – Вип. 46. – С. 76 – 85 .
Series/Report no.: УДК 371.832(07)+371.314.6;
Abstract: У статті досліджується ціннісно-мотиваційний ресурс шкільного суспільствознавства (на прикладі предмету «Людина і світ») та пропонується методична модель формування та засвоєння цінностей засобами проектної діяльності на уроках суспільствознавства.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4665
Appears in Collections:Історичний факультет

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vozna.pdf555,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.