Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/477
Назва: | ОРГАНІЗАЦІЯ І ЗМІСТ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ КОЛЕГІЇ ПАВЛА ГАЛАГАНА (1871–1920 рр.) |
Автори: | Шевчук, Оксана Миколаївна |
Ключові слова: | Колегія Павла Галагана, Григорій Галаган, Павло Галаган, навчально-виховний процес, друга половина ІХІ - початок ХХ століття новаторство, функціонування, організаційні основи, зміст, організаційно-педагогічні особливості Колегії Павла Галагана |
Дата публікації: | 23-тра-2013 |
Видавництво: | «Видавництво “Науковий світ”»® Підписано до друку 15.04.2013 р. Формат 60х90/16. Ум. друк. арк. 0,9. Обл.-вид. арк. 0,9. Тираж 100. Зам. 19. |
Серія/номер: | УДК 37(09)(477); |
Короткий огляд (реферат): | Шевчук О. М. Організація і зміст навчально-виховного процесу Колегії Павла Галагана (1871–1920 рр.). – На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. – Інститут педагогіки НАПН України, Київ, 2013. У дисертації на основі архівних, маловідомих та опублікованих джерел здійснено системний і комплексний аналіз організації та змісту навчально-виховного процесу Колегії Павла Галагана (1871–1920 рр.). Обґрунтовано організаційні основи функціонування Колегії Павла Галагана (регламентувальні документи; керівні органи; матеріально-технічна база); новаторські засади виховної системи (принципи, методи та форми виховання); особливості змісту, форм і методів організації навчального процесу в Колегії. Уточнено роль і значення Колегії Павла Галагана в громадському, культурному та освітньому житті країни. Подальшого розвитку набула характеристика та систематизація досліджень з означеної проблеми. До наукового обігу введено нові історичні факти, маловідомі та невідомі документи, що розширять історико-педагогічне знання про існування в шкільній практиці України такого унікального явища, як Колегія Павла Галагана, колектив якої зберігав кращі традиції і прагнув нового в організації навчально-виховного процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/477 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Автореферат.pdf | 213,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.