Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4792
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригоренко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-02-10T12:53:13Z-
dc.date.available2016-02-10T12:53:13Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГригоренко, Т. Роль освітньо-комунікативного середовища ВНЗ у підготовці майбутніх вчителів-філологів / Тетяна Григоренко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т ім. П. Тичини ; гол. ред. М. Т. Мартинюк. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – Вип. 2, ч. 2. – С. 109–116.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4792-
dc.description.abstractУ статті висвітлено поняттєвий зміст освітньо-комунікативного середовища, обґрунтовано сутність понять середовище, освітнє середовище, освітньо-комунікативне середовище в аспекті підготовки майбутніх вчителів-філологів та окреслено завдання, проблематику в сучасній університетській освіті. Ми визначаємо освітньо-комунікативне середовище вищого навчального закладу як багатогранне та поліфункціональне утворення, що існує й розвивається в реальному часі й просторі, підлягає коригуванню, управлінню, координації й через яке здійснюється педагогічний вплив зовнішніх об’єктивних і суб’єктивних факторів на суб’єкти навчально процесу і на процес становлення, розвитку та самореалізації особистості студента. У дослідженні з’ясовано, що інтерес до феномену середовища сьогодні багато в чому пояснюється зміною людини навколишнього середовища і розробкою систем особистісно-орієнтованої освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:811(07);-
dc.subjectсередовищеuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.subjectосвітньо-комунікативне середовищеuk
dc.subjectуправлінський компонентuk
dc.subjectмодель побудовиuk
dc.subjectособистісний потенціал індивідаuk
dc.subjectпроектування навчально-виховного процесуuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectкомпетентнісна модель професійної освітиuk
dc.subjectособистісно-орієнтована освітаuk
dc.titleРоль освітньо-комунікативного середовища внз у підготовці майбутніх вчителів-філологівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rol_komunikatuv_sered.pdf573,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.