Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4792
Title: Роль освітньо-комунікативного середовища внз у підготовці майбутніх вчителів-філологів
Authors: Григоренко, Тетяна Володимирівна
Keywords: середовище
освітнє середовище
освітньо-комунікативне середовище
управлінський компонент
модель побудови
особистісний потенціал індивіда
проектування навчально-виховного процесу
освіта
компетентнісна модель професійної освіти
особистісно-орієнтована освіта
Issue Date: 2015
Citation: Григоренко, Т. Роль освітньо-комунікативного середовища ВНЗ у підготовці майбутніх вчителів-філологів / Тетяна Григоренко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т ім. П. Тичини ; гол. ред. М. Т. Мартинюк. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – Вип. 2, ч. 2. – С. 109–116.
Series/Report no.: УДК 371.134:811(07);
Abstract: У статті висвітлено поняттєвий зміст освітньо-комунікативного середовища, обґрунтовано сутність понять середовище, освітнє середовище, освітньо-комунікативне середовище в аспекті підготовки майбутніх вчителів-філологів та окреслено завдання, проблематику в сучасній університетській освіті. Ми визначаємо освітньо-комунікативне середовище вищого навчального закладу як багатогранне та поліфункціональне утворення, що існує й розвивається в реальному часі й просторі, підлягає коригуванню, управлінню, координації й через яке здійснюється педагогічний вплив зовнішніх об’єктивних і суб’єктивних факторів на суб’єкти навчально процесу і на процес становлення, розвитку та самореалізації особистості студента. У дослідженні з’ясовано, що інтерес до феномену середовища сьогодні багато в чому пояснюється зміною людини навколишнього середовища і розробкою систем особистісно-орієнтованої освіти.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4792
Appears in Collections:Факультет філології та журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
rol_komunikatuv_sered.pdf573,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.