Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4903
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гребінь, Лілія Олегівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-05-13T11:40:23Z | - |
dc.date.available | 2016-05-13T11:40:23Z | - |
dc.date.issued | 2016-05-13 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4903 | - |
dc.description.abstract | Для ефективної підготовки майбутніх соціальних робітників до роботи з дітьми, які залишилися без батьківського піклування потрібно урізноманітнити навчання активною практикою. Адже високий рівень теоретичних знань без уміння застосувати їх у потрібній ситуації нічого не вартий. Особливу увагу слід звернути на особистісні якості майбутнього соціального робітника. Його робота буде спрямована на дітей, які опинились у кризових ситуаціях, і тут буде важливо віднайти правильний підхід і побудувати довірливі стосунки. Соціальний робітник несе максимальну відповідальність за дитину – від нього, зокрема, залежить її «доросле» майбутнє. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | діти, що залишились без батьківського піклування | uk |
dc.subject | соціальний робітник | uk |
dc.title | Особливості підготовки майбутніх соціальних робітників до роботи з дітьми сиротами, та дітьми, що залишились без батьківського піклування | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
aktualni problemi soc. sferi.pdf | 439,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.