Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4903
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГребінь, Лілія Олегівна-
dc.date.accessioned2016-05-13T11:40:23Z-
dc.date.available2016-05-13T11:40:23Z-
dc.date.issued2016-05-13-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4903-
dc.description.abstractДля ефективної підготовки майбутніх соціальних робітників до роботи з дітьми, які залишилися без батьківського піклування потрібно урізноманітнити навчання активною практикою. Адже високий рівень теоретичних знань без уміння застосувати їх у потрібній ситуації нічого не вартий. Особливу увагу слід звернути на особистісні якості майбутнього соціального робітника. Його робота буде спрямована на дітей, які опинились у кризових ситуаціях, і тут буде важливо віднайти правильний підхід і побудувати довірливі стосунки. Соціальний робітник несе максимальну відповідальність за дитину – від нього, зокрема, залежить її «доросле» майбутнє.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдіти, що залишились без батьківського піклуванняuk
dc.subjectсоціальний робітникuk
dc.titleОсобливості підготовки майбутніх соціальних робітників до роботи з дітьми сиротами, та дітьми, що залишились без батьківського піклуванняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aktualni problemi soc. sferi.pdf439,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.