Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4903
Назва: | Особливості підготовки майбутніх соціальних робітників до роботи з дітьми сиротами, та дітьми, що залишились без батьківського піклування |
Автори: | Гребінь, Лілія Олегівна |
Ключові слова: | діти, що залишились без батьківського піклування соціальний робітник |
Дата публікації: | 13-тра-2016 |
Короткий огляд (реферат): | Для ефективної підготовки майбутніх соціальних робітників до роботи з дітьми, які залишилися без батьківського піклування потрібно урізноманітнити навчання активною практикою. Адже високий рівень теоретичних знань без уміння застосувати їх у потрібній ситуації нічого не вартий. Особливу увагу слід звернути на особистісні якості майбутнього соціального робітника. Його робота буде спрямована на дітей, які опинились у кризових ситуаціях, і тут буде важливо віднайти правильний підхід і побудувати довірливі стосунки. Соціальний робітник несе максимальну відповідальність за дитину – від нього, зокрема, залежить її «доросле» майбутнє. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4903 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
aktualni problemi soc. sferi.pdf | 439,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.