Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4996
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2016-07-21T17:02:48Z-
dc.date.available2016-07-21T17:02:48Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citation/ І. О. Білецька // Педагогічний дискурс : зб. наук. праць / гол. ед.. І. М. Шоробура. – Хмельницький : ХГПА, 2015. – Вип. 19. – С. 18–23.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4996-
dc.description.abstractУ статті розкрито організаційно-педагогічні умови формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів іноземної мови у процесі вивчення фахових дисциплін.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПедагогічний дискурс: зб. наук. працьuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 811.111(07);-
dc.subjectпізнавальна самостійністьuk
dc.subjectіншомовна професійна підготовкаuk
dc.subjectмайбутній учительuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectтворче мисленняuk
dc.subjectфахові дисципліниuk
dc.subjectспеціальні умінняuk
dc.subjectметодикаuk
dc.titleФормування пізнавальної самостійності майбутніх учителів іноземної мови у процесі вивчення фахових дисциплінuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannya_piznavalnoi_samostiinosti_maibutnih_uchyteliv_inozemnyh_mov.pdf163,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.