Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4996
Назва: | Формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів іноземної мови у процесі вивчення фахових дисциплін |
Автори: | Білецька, Ірина Олександрівна |
Ключові слова: | пізнавальна самостійність іншомовна професійна підготовка майбутній учитель іноземна мова організаційно-педагогічні умови студент творче мислення фахові дисципліни спеціальні уміння методика |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Педагогічний дискурс: зб. наук. праць |
Бібліографічний опис: | / І. О. Білецька // Педагогічний дискурс : зб. наук. праць / гол. ед.. І. М. Шоробура. – Хмельницький : ХГПА, 2015. – Вип. 19. – С. 18–23. |
Серія/номер: | УДК 811.111(07); |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито організаційно-педагогічні умови формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів іноземної мови у процесі вивчення фахових дисциплін. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4996 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Formuvannya_piznavalnoi_samostiinosti_maibutnih_uchyteliv_inozemnyh_mov.pdf | 163,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.