Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5036
Title: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ ОСВІТНІХ ПРОЦЕСІВ
Authors: Кравченко, Оксана Олексіївна
Keywords: Культура
культурологія
виховання
Ідеалоосвіта
світовідношення
Педагогічна культурологія
Issue Date: 21-Jun-2016
Citation: Сучасні процеси реформування системи освіти потребують ґрунтовного вивчення досвіду трансформаційних процесів попередніх епох задля виявлення і врахування позитивних тенденцій та неповторення негативних наслідків, теоретичного обґрунтування стратегічних орієнтирів на основі розробки методологічних засад освітньої галузі.
Abstract: Сучасні процеси реформування системи освіти потребують ґрунтовного вивчення досвіду трансформаційних процесів попередніх епох задля виявлення і врахування позитивних тенденцій та неповторення негативних наслідків, теоретичного обґрунтування стратегічних орієнтирів на основі розробки методологічних засад освітньої галузі. Водночас вирішення цих завдань є базовою основою існування і розвитку національної культури. Саме культуроцентричний характер є визначальним у соціальному, політичному та економічному положенні країни. У цьому контексті система освіти виступає одним із соціальних інститутів вироблення культури, в свою чергу культура є своєрідним механізмом трансляції соціального досвіду, відповідно має педагогічну складову. У цьому контексті набувають актуальності дослідження, спрямовані на вирішення нагальних проблем у сучасній культурній ситуації, серед яких – відповідність системи освіти новим суспільним перетворенням, новій соціокультурній ситуації.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5036
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кравченко О.О. стаття_Умань.pdf160,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.