Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5102
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мамчур, Лідія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-05T08:02:00Z | - |
dc.date.available | 2016-09-05T08:02:00Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Мамчур Л. Перспективність і наступність у формуванні комунікативної компетентності учнів основної школи. - Херсон. - 2012. - 46 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5102 | - |
dc.description.abstract | Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова). – Херсонський державний університет. – Херсон, 2012. Робота є теоретико-методичним експериментальним дослідженням проблеми формування в учнів основної школи комунікативної компетентності на уроках української мови. У дисертації розгортаються ідеї щодо неперервності поетапної мовної освіти особистості учнів. Досліджено й проаналізовано філософське, психологічне, психолінгвістичне, лінгвістичне, лінгводидактичне підґрунтя для формування мовної особистості учня. Визначено й обґрунтовано лінгводидактичні засади – сучасні концептуальні підходи, провідні принципи перспективності й наступності, методи і засоби – для вирішення проблеми розвитку комунікативної здатності учнів. Створено концептуальну комплексну модель-систему та розроблено методику формування комунікативної компетентності учнів 5–9 класів основної школи в процесі вивчення української мови, що забезпечує цілісний та інтегрований розвиток основних складників комунікативної компетентності – мовної, мовленнєвої, комунікативної, соціокультурної, діяльнісної (стратегічної) субкомпетентностей. З метою упровадження в теорію і практику сучасної школи виявлених у дослідженні експериментальних даних намічено подальші напрями мовного навчання учнів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Херсон | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.212–056.87+811.161.2(07); | - |
dc.subject | мовна особистість | uk |
dc.subject | традиційні та інноваційні методи навчання | - |
dc.subject | комплексне поетапне формування комунікативної компетентності | - |
dc.subject | технологія навчання української мови | - |
dc.subject | перспективність і наступність у мовній освіті | - |
dc.subject | учні основної школи | - |
dc.subject | діяльнісна субкомпетентності | - |
dc.subject | комунікативна, соціокультурна | - |
dc.subject | мовленнєва | - |
dc.subject | мовна | - |
dc.subject | комунікативна компетентність | - |
dc.subject | компетентність | - |
dc.title | ПЕРСПЕКТИВНІСТЬ І НАСТУПНІСТЬ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ | uk |
dc.type | Synopsis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мамчур Л.І. автореферат.pdf | 855,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.