Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5102
Title: | ПЕРСПЕКТИВНІСТЬ І НАСТУПНІСТЬ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ |
Authors: | Мамчур, Лідія Іванівна |
Keywords: | мовна особистість традиційні та інноваційні методи навчання комплексне поетапне формування комунікативної компетентності технологія навчання української мови перспективність і наступність у мовній освіті учні основної школи діяльнісна субкомпетентності комунікативна, соціокультурна мовленнєва мовна комунікативна компетентність компетентність |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Херсон |
Citation: | Мамчур Л. Перспективність і наступність у формуванні комунікативної компетентності учнів основної школи. - Херсон. - 2012. - 46 с. |
Series/Report no.: | УДК 371.212–056.87+811.161.2(07); |
Abstract: | Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова). – Херсонський державний університет. – Херсон, 2012. Робота є теоретико-методичним експериментальним дослідженням проблеми формування в учнів основної школи комунікативної компетентності на уроках української мови. У дисертації розгортаються ідеї щодо неперервності поетапної мовної освіти особистості учнів. Досліджено й проаналізовано філософське, психологічне, психолінгвістичне, лінгвістичне, лінгводидактичне підґрунтя для формування мовної особистості учня. Визначено й обґрунтовано лінгводидактичні засади – сучасні концептуальні підходи, провідні принципи перспективності й наступності, методи і засоби – для вирішення проблеми розвитку комунікативної здатності учнів. Створено концептуальну комплексну модель-систему та розроблено методику формування комунікативної компетентності учнів 5–9 класів основної школи в процесі вивчення української мови, що забезпечує цілісний та інтегрований розвиток основних складників комунікативної компетентності – мовної, мовленнєвої, комунікативної, соціокультурної, діяльнісної (стратегічної) субкомпетентностей. З метою упровадження в теорію і практику сучасної школи виявлених у дослідженні експериментальних даних намічено подальші напрями мовного навчання учнів. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5102 |
Appears in Collections: | Факультет філології та журналістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Мамчур Л.І. автореферат.pdf | 855,11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.