Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5210
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвиненко, Віктор Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-09T09:25:27Z | - |
dc.date.available | 2016-09-09T09:25:27Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5210 | - |
dc.description.abstract | У французькій загальноосвітній школі існує декілька рівнів оцінювання учнівських знань, які органічним чином пов’язані зі змістом, формами і структурою навчально-виховного процесу. Перший рівень оцінювання стосується насамперед пізнавальних аспектів діяльності учня, тобто конкретних знань, яких він набув за певний період часу з того чи того навчального предмета. Знання учня можуть бути оцінені вчителем як в усній так і в письмовій формі. Екзаменаційне оцінювання, на відміну від поточного, здійснюється не одноосібно. а екзаменаційною комісією, до якої можуть входити декілька вчителів, а також, у разі потреби, і представники від колективу учнів та батьків. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | Застосування оцінювальних концепцій у закладах середньої освіти Франції. | uk |
dc.title | Застосування оцінювальних концепцій у закладах середньої освіти Франції. | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Умань 2012 Тези Литвиненко.doc | 37,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.