Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5210
Title: Застосування оцінювальних концепцій у закладах середньої освіти Франції.
Authors: Литвиненко, Віктор Юрійович
Keywords: Застосування оцінювальних концепцій у закладах середньої освіти Франції.
Issue Date: 2016
Abstract: У французькій загальноосвітній школі існує декілька рівнів оцінювання учнівських знань, які органічним чином пов’язані зі змістом, формами і структурою навчально-виховного процесу. Перший рівень оцінювання стосується насамперед пізнавальних аспектів діяльності учня, тобто конкретних знань, яких він набув за певний період часу з того чи того навчального предмета. Знання учня можуть бути оцінені вчителем як в усній так і в письмовій формі. Екзаменаційне оцінювання, на відміну від поточного, здійснюється не одноосібно. а екзаменаційною комісією, до якої можуть входити декілька вчителів, а також, у разі потреби, і представники від колективу учнів та батьків.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5210
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Умань 2012 Тези Литвиненко.doc37,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.