Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5273
Title: | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ І БІОЛОГІЇ ДО КРАЄЗНАВЧО-ТУРИСТСЬКОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ |
Authors: | Браславська (Тімець), Оксана Володимирівна |
Keywords: | краєзнавчо-туристська робота Теоретичні й методичні основи дослідження рідного краю Краєзнавство і туризм |
Issue Date: | 2001 |
Publisher: | Київ |
Citation: | АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук |
Series/Report no.: | УДК;378.14+ 908 |
Abstract: | Виховання всебічно розвинутого сучасного громадянина не може бути здійснено, якщо навчально-виховний процес обмежується лише стінами навчальних закладів, підручниками. Як би повноцінно не описувався матеріал у підручниках, якою б не була повною розповідь учителя, світ з усією його багатогранністю відкривається перед очима школяра лише тоді, коли відбувається безпосередній контакт із ним. Навчання і виховання не можуть бути досконалими, якщо вони обмежені тільки школою та відірвані від реального життя і проблем навколишнього світу. Аналіз навчальних програм вищих навчальних закладів з різних дисциплін показав, що до здійснення краєзнавчо-туристської роботи з учнями можна готувати учителя будь-якого предмета. Але сьогодні найбільший потенціал у цьому напрямі мають учителі географії і біології. Саме географія і біологія мають великі можливості пошуку та використання краєзнавчо-туристської інформації, проведення глибокої і змістовної дослідницької роботи з цього напряму. Крім того, поряд зі своїм власним матеріалом, географія і біологія мають реальні можливості трансформації краєзнавчо-туристських ідей, активного їх використання і актуалізації у навчально-виховному процесі. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5273 |
Appears in Collections: | Природничо-географічний факультет |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
timets__avt.pdf | 390,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.