Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 44.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018-04-19Управління Інтернет-маркетингомПачева, Наталія Олександрівна
2021-10-29ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУПачева, Наталія Олександрівна
2021Управління діяльністю підприємств в індустрії гостинностіНещадим, Людмила Миколаївна; Подзігун, Світлана Миколаївна; Тимчук, Світлана Володимирівна
2020Маркетинг у фармації : навч.–метод. посіб.Гарматюк, Олена Валентинівна; Подзігун, Світлана Миколаївна
2017Економіка та управління в ХХІ ст.: виклики та перспективи розвиткуГарник (Ткаченко), Олена Анатоліївна; Корнієнко, Тетяна Олександрівна; Король, Інна Володимирівна; Пачева, Наталія Олександрівна; Петренко, Павло Степанович; Підлісний, Євген Васильович; Стойка, Віталій Олександрович; Стойка, Сергій Олександрович; Стрембіцька, Леся Леонідівна; Богашко, Олександр Леонідович; Білошкурський, Микола Васильович; Слатвінський, Максим Анатолійович; Станіславчук, Наталія Олексіївна; Чвертко, Людмила Андріївна; Ящук, Тетяна Анатоліївна; Бержанір, Інна Анатоліївна; Бовкун, Ольга Анатоліївна; Демченко, Тетяна Анатоліївна; Дем'янишина, Олеся Андріївна; Барвінок, Максим Володимирович; Білошкурська, Наталія Володимирівна; Бондарук, Ігор Сергійович; Гарматюк, Олена Валентинівна; Коган, Наталія Юріївна; Олійник, Катерина Андріївна; Подзігун, Світлана Миколаївна; Танасійчук, Юлія Вікторівна; Омельченко, Вадим Олександрович; Осадченко, Інна Іванівна; Кірдан, Олександр Петрович; Чирва, Ольга Григорівна; Бербец, Тетяна Миколаївна; Кирилюк, Ірина Миколаївна; Кравченко, Леся Василівна; Литвин, Оксана Вікторівна; Осьмьоркіна, Наталя Михайлівна; Побережець, Наталія Борисівна; Поворознюк, Інна Миколаївна; Слатвінська, Леся Анатоліївна; Чирва, Ганна Миколаївна
2018CRM-РІШЕННЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИБарвінок, Максим Володимирович
2017-04МАРКЕТИНГ ЯК ФІЛОСОФІЯ БІЗНЕСУБарвінок, Максим Володимирович
2018-10Менеджмент та маркетинг у фармації: навчально-методичний посібникГарматюк, Олена Валентинівна
2018CRM-СИСТЕМИ ЯК ЗАСІБ МАРКЕТИНГу ВЗАЄМОВІДНОСИНБарвінок, Максим Володимирович
2018Использование инновационного маркетинга предприятиями гостиничной индустрии: тенденции и перспективыКирилюк, Ірина Миколаївна