Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5323
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравчук, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-13T11:42:01Z | - |
dc.date.available | 2016-09-13T11:42:01Z | - |
dc.date.issued | 2015-11-06 | - |
dc.identifier.citation | Кравчук О. В. Вивчення проблеми новаторства в науковій літературі/ О. В. Кравчук // Дидактика Яна Амоса Коменського : від минулого до сьогодення: матеріали Третьої Мжнародної Інтернет-конференції, м. Умань, 6 листопада 2015 року // FOLIA COMENIANA : вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського / гол. ред. Муковіз О. П. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – С.81–84. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5323 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано дефініції та тлумачення педагогічного феномену новаторства у науковій літературі, систематизовано корпус номенів, якими оперують науковці, позначаючи новаторство у педагогіці. Узагальнюючи напрацювання науковців, можемо констатувати, що явище педагогічного новаторства охоплює широке поле інноваційної діяльності. Зроблено висновки, що новаторство пов’язують із передовим педагогічним досвідом, вважають рушієм прогресу в освітній галузі, вершиною особистісного педагогічного досвіду. На основі новаторства продукуються нові освітні ідеї і на їх основі запроваджуються зміни в навчально-виховному процесі, спрямовані на його вдосконалення. Зміст цього поняття може стосуватися змісту, методів, засобів, а також організаційних форм навчання і виховання і пов’язане з потребою піднесення на вищий рівень і досконалості шкільництва на різних щаблях. Новаторство знаходить вияв у: 1) змісті освіти, 2) формах, засобах та методах навчання й виховання; 3) діяльності новаторських шкіл. Новаторські пошуки тривають в освіті постійно, вони пов’язані із природним прагненням до кращого, творчим неспокоєм педагогів, у яких загострене почуття відданості Create PDF files without this message by purchasing novaPDF printer (http://www.novapdf.com) педагогічній справі. На підставі опрацьованого матеріалу запропоновано власне визначення новаторства як педагогічної категорії. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ФОП Жовтий О. О. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК [37(092):371](063) ББК (74.03-8:74.20)я431 Д44; | - |
dc.subject | новаторство | uk |
dc.subject | виховання | uk |
dc.subject | педагогіка співробітництва | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.title | Вивчення проблеми новаторства в науковій літературі | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vyvchennya problemy novatorstva.pdf | 258,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.