Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5323
Title: Вивчення проблеми новаторства в науковій літературі
Authors: Кравчук, Оксана Володимирівна
Keywords: новаторство
виховання
педагогіка співробітництва
навчання
Issue Date: 6-Nov-2015
Publisher: ФОП Жовтий О. О.
Citation: Кравчук О. В. Вивчення проблеми новаторства в науковій літературі/ О. В. Кравчук // Дидактика Яна Амоса Коменського : від минулого до сьогодення: матеріали Третьої Мжнародної Інтернет-конференції, м. Умань, 6 листопада 2015 року // FOLIA COMENIANA : вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського / гол. ред. Муковіз О. П. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – С.81–84.
Series/Report no.: УДК [37(092):371](063) ББК (74.03-8:74.20)я431 Д44;
Abstract: У статті проаналізовано дефініції та тлумачення педагогічного феномену новаторства у науковій літературі, систематизовано корпус номенів, якими оперують науковці, позначаючи новаторство у педагогіці. Узагальнюючи напрацювання науковців, можемо констатувати, що явище педагогічного новаторства охоплює широке поле інноваційної діяльності. Зроблено висновки, що новаторство пов’язують із передовим педагогічним досвідом, вважають рушієм прогресу в освітній галузі, вершиною особистісного педагогічного досвіду. На основі новаторства продукуються нові освітні ідеї і на їх основі запроваджуються зміни в навчально-виховному процесі, спрямовані на його вдосконалення. Зміст цього поняття може стосуватися змісту, методів, засобів, а також організаційних форм навчання і виховання і пов’язане з потребою піднесення на вищий рівень і досконалості шкільництва на різних щаблях. Новаторство знаходить вияв у: 1) змісті освіти, 2) формах, засобах та методах навчання й виховання; 3) діяльності новаторських шкіл. Новаторські пошуки тривають в освіті постійно, вони пов’язані із природним прагненням до кращого, творчим неспокоєм педагогів, у яких загострене почуття відданості Create PDF files without this message by purchasing novaPDF printer (http://www.novapdf.com) педагогічній справі. На підставі опрацьованого матеріалу запропоновано власне визначення новаторства як педагогічної категорії.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5323
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vyvchennya problemy novatorstva.pdf258,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.