Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5401
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Годованюк, Тетяна Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-16T11:29:29Z | - |
dc.date.available | 2016-09-16T11:29:29Z | - |
dc.date.issued | 2009-04 | - |
dc.identifier.citation | Годованюк Т.Л. Методика індивідуального навчання історії математики студентів педагогічних університетів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання (математика)» / Т.Л. Годованюк. – Київ, 2009. – 24 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5401 | - |
dc.description.abstract | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика). – Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова – Київ, 2009. У дисертації обґрунтовано широкі можливості для здійснення індивідуального вивчення історії математики (пропедевтичного і систематичного) протягом усього навчання в університеті. Науково обґрунтовано і розроблено концепцію індивідуального навчання історії математики. На основі визначених концептуальних засад побудовано модель індивідуального навчання в основі якої лежать взаємозв’язки та особливості функціонування компонентів: мікроклімат системи (студент, викладач, засоби навчання); професіоналізм викладача; індивідуальний стиль діяльності студента; створення і реалізація індивідуальної траєкторії навчання. Теоретично і експериментально обґрунтована система індивідуального навчання історії математики у педагогічних університетах та розроблено її методичне забезпечення. Результати дослідження можуть бути використанні під час організації навчального процесу з історії математики та при розробці навчально-методичного забезпечення для науково-дослідницької роботи студентів у педагогічних вузах як з історії математики, так і з методики навчання математики та інших математичних дисциплін. Дані матеріали також будуть корисними викладачам педвузів у їх практичній діяльності по формуванню у майбутніх учителів математики самостійності, ініціативності, творчості, дослідницького стилю діяльності, культури пошуку і праці. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | НПУ імені М.П. Драгоманова | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 51(09)(07); | - |
dc.subject | індивідуальне навчання , історія математики | uk |
dc.subject | модель індивідуального навчання, концепція, індивідуальна траєкторія навчання, індивідуальний стиль діяльності, професіоналізм викладача | uk |
dc.title | МЕТОДИКА ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ МАТЕМАТИКИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ | uk |
dc.type | Synopsis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
титулка 2.pdf | 135,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
автореферат_2.pdf | 439,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.