Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/543
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГодованюк, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2013-10-25T18:18:28Z-
dc.date.available2013-10-25T18:18:28Z-
dc.date.issued2013-10-25-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/543-
dc.description.abstractВ статті розглядається можливість використання студентами історичного матеріалу під час проходження педагогічної практики, що забезпечує пропедевтичне вивчення історії математики завдяки індивідуальному навчанню.uk
dc.publisherДидактика математики: проблеми і дослідження : міжнародний збірник наукових робіт : труди Міжнародної науково-методичної конференції «Математична освіта в Україні: минуле, сьогодення, майбутнє». – Донецьк : ДонНУ, 2007. – Вип. 28. – С. 110-115.uk
dc.subjectпедагогічна практикаuk
dc.subjectіндивідуальне навчанняuk
dc.subjectісторія математикиuk
dc.titleВИВЧЕННЯ СТУДЕНТАМИ ІСТОРІЇ МАТЕМАТИКИ В ХОДІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИuk
dc.title.alternativeLearning the history of mathematics by students during the pedagogical practical experienceuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГОДОВАНЮК_2.pdf231,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.