Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5515
Назва: | Онтологія професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога |
Автори: | Коваль, Валентина Олександрівна |
Ключові слова: | професійна компетентність, освіта, критерії, знання, уміння |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | ФОП Жовтий О. О. |
Бібліографічний опис: | Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини |
Серія/номер: | УДК 371.134:811;811(07) |
Короткий огляд (реферат): | «Професійна компетентність» майбутніх учителів-філологів у педагогічній науці цей термін трактується через поняття «мовна особистість», «програма мовного поводження». Поняття ключових компетентностей належить до сфери узагальнених понять, яке містить комплекс різних компонентів - знань, умінь, навичок, взаємовідносин, цінностей, ставлень та інших чинників, що становлять особистісні й суспільні аспекти життя та діяльності людини і від яких залежить особистий та суспільний прогрес. Науково обґрунтоване вирішення проблеми формування професійної компетентності майбутнього вчителя- філолога детермінує переосмислення цілей підготовки майбутнього педагога, її реалізацію на компетентнісно орієнтованій основі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5515 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ontologiya_profesijnoyi_kompetentnosti.PDF | 381,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.