Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5594
Title: ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
Authors: Подзігун, Світлана Миколаївна
Keywords: готельне господарство, готельний бізнес, туризм, інвестиційна привабливість, стратегія розвитку.
Issue Date: 14-Nov-2016
Abstract: У статті проведено аналіз основних тенденцій розвитку готельного господарства в Україні. Досліджено основні фактори, що впливають на процес формування готельного бізнесу в країні. Визначено стратегічні напрями розвитку для покращення ефективності роботи підприємств готельної індустрії з використанням комунікацій.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5594
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
formuvannj marketungovux.PDF469,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.