Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5616
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРудницький, Сергій Олександрович-
dc.date.accessioned2016-11-14T14:17:43Z-
dc.date.available2016-11-14T14:17:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРудницький С.О. Підготовка вчителя математики в процесі навчання прийомам координатно-векторного підходу до розв’язування шкільних задач / С.О. Рудницький // Регіональна науково-практична конференція молодих учених “Інтелектуальний потенціал в умовах сучасного суспільства” : Тез. доп. – Умань, 2016 р.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5616-
dc.description.abstractДля оволодіння координатно-векторним методом, важливим є вивчення як теорії так і практична діяльність. Враховуючи специфіку координатно-векторного методу ми вважаємо доцільним основний акцент приділити практичній діяльності студентів, тобто розв’язуванні задач, використовуючи координатний та векторний методи. Розглядено деякі з них та проаналізовано переваги та нюанси такого підходу.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкоординатно-векторний методuk
dc.subjectкоординати вектораuk
dc.titleПідготовка вчителя математики в процесі навчання прийомам координатно-векторного підходу до розв’язування шкільних задачuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9Рудницький.pdf374,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.