Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5710
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячук, Павло Вікторович-
dc.contributor.authorПерфільєва, Людмила Павлівна-
dc.date.accessioned2016-11-22T15:57:10Z-
dc.date.available2016-11-22T15:57:10Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5710-
dc.description.abstractУточнення поняття стихійно-емпіричного, емпіричного і теоретичного рівнів пізнання, виявлення їх співвідношення в інноваційному педагогічному пошуку, характеристика діяльності педагога-дослідника.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.02:005.745](082.1);ББК 74.202+74.04(4Укр)-
dc.subjectПедагогічна наука інноваціїuk
dc.subjectосвітня практика-
dc.subjectдосвід-
dc.subjectрефлексія-
dc.titleФорми взаємодії педагогічної науки і практики в організації інноваційного пошукуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іновації.doc55 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.