Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5710
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дячук, Павло Вікторович | - |
dc.contributor.author | Перфільєва, Людмила Павлівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-22T15:57:10Z | - |
dc.date.available | 2016-11-22T15:57:10Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5710 | - |
dc.description.abstract | Уточнення поняття стихійно-емпіричного, емпіричного і теоретичного рівнів пізнання, виявлення їх співвідношення в інноваційному педагогічному пошуку, характеристика діяльності педагога-дослідника. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37.02:005.745](082.1);ББК 74.202+74.04(4Укр) | - |
dc.subject | Педагогічна наука інновації | uk |
dc.subject | освітня практика | - |
dc.subject | досвід | - |
dc.subject | рефлексія | - |
dc.title | Форми взаємодії педагогічної науки і практики в організації інноваційного пошуку | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Іновації.doc | 55 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.