Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5710
Назва: | Форми взаємодії педагогічної науки і практики в організації інноваційного пошуку |
Автори: | Дячук, Павло Вікторович Перфільєва, Людмила Павлівна |
Ключові слова: | Педагогічна наука інновації освітня практика досвід рефлексія |
Дата публікації: | 2016 |
Серія/номер: | УДК 37.02:005.745](082.1);ББК 74.202+74.04(4Укр) |
Короткий огляд (реферат): | Уточнення поняття стихійно-емпіричного, емпіричного і теоретичного рівнів пізнання, виявлення їх співвідношення в інноваційному педагогічному пошуку, характеристика діяльності педагога-дослідника. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5710 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Іновації.doc | 55 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.