Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5724
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Осадченко, Тетяна Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Ярошинська, Олена Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-23T12:04:55Z | - |
dc.date.available | 2016-11-23T12:04:55Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | 178. Осадченко Т. Удосконалення підготовки майбутніх учителів до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи на основі запровадження моделей емпіричного навчання / Т. Осадченко, О. Ярошинська // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» : зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015. – Вип. 37: Педагогіка. – С. 170–180. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5724 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено теоретичні аспекти організації моделей емпіричного навчання, що представлені у зарубіжній літературі. Здійснено аналіз циклів навчання за моделлю Л. Джоплін, Д. Колба та К. Мелландера. Вивчено можливості їх застосування у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Репрезентовано розроблений технологічний алгоритм використання циклу навчання Д. Колби у підготовці майбутніх учителів початкової школи до створення здоров’язбережувального середовища. Розроблено і впроваджено вищезазначені цикли емпіричного навчання у підготовці майбутніх учителів до створення здоровʼязбережувального середовища початкової школи. Представлено досвід їх використання у процесі викладання навчальний дисциплін «Методика навчання основам здоров’я», «Фізична культура з методикою навчання» та організації роботи за міждисциплінарним курсом «Основи створення здоров’язбережувального середовища початкової школи» для майбутніх учителів початкової ланки освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | емпіричне навчання | uk |
dc.subject | цикли навчання Л. Джоплін, Д. Колба та К. Мелландера, | uk |
dc.title | Удосконалення підготовки майбутніх учителів до створення здоровʼязбережувального середовища початкової школи на основі запровадження моделей емпіричного навчання | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Udoskonalennya_pidhotovk.pdf | 364,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.