Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorЯрошинська, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2016-11-23T12:04:55Z-
dc.date.available2016-11-23T12:04:55Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citation178. Осадченко Т. Удосконалення підготовки майбутніх учителів до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи на основі запровадження моделей емпіричного навчання / Т. Осадченко, О. Ярошинська // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» : зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015. – Вип. 37: Педагогіка. – С. 170–180.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5724-
dc.description.abstractУ статті досліджено теоретичні аспекти організації моделей емпіричного навчання, що представлені у зарубіжній літературі. Здійснено аналіз циклів навчання за моделлю Л. Джоплін, Д. Колба та К. Мелландера. Вивчено можливості їх застосування у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Репрезентовано розроблений технологічний алгоритм використання циклу навчання Д. Колби у підготовці майбутніх учителів початкової школи до створення здоров’язбережувального середовища. Розроблено і впроваджено вищезазначені цикли емпіричного навчання у підготовці майбутніх учителів до створення здоровʼязбережувального середовища початкової школи. Представлено досвід їх використання у процесі викладання навчальний дисциплін «Методика навчання основам здоров’я», «Фізична культура з методикою навчання» та організації роботи за міждисциплінарним курсом «Основи створення здоров’язбережувального середовища початкової школи» для майбутніх учителів початкової ланки освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectемпіричне навчанняuk
dc.subjectцикли навчання Л. Джоплін, Д. Колба та К. Мелландера,uk
dc.titleУдосконалення підготовки майбутніх учителів до створення здоровʼязбережувального середовища початкової школи на основі запровадження моделей емпіричного навчанняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Udoskonalennya_pidhotovk.pdf364,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.