Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5724
Title: Удосконалення підготовки майбутніх учителів до створення здоровʼязбережувального середовища початкової школи на основі запровадження моделей емпіричного навчання
Authors: Осадченко, Тетяна Михайлівна
Ярошинська, Олена Олександрівна
Keywords: емпіричне навчання
цикли навчання Л. Джоплін, Д. Колба та К. Мелландера,
Issue Date: 2015
Citation: 178. Осадченко Т. Удосконалення підготовки майбутніх учителів до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи на основі запровадження моделей емпіричного навчання / Т. Осадченко, О. Ярошинська // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» : зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015. – Вип. 37: Педагогіка. – С. 170–180.
Abstract: У статті досліджено теоретичні аспекти організації моделей емпіричного навчання, що представлені у зарубіжній літературі. Здійснено аналіз циклів навчання за моделлю Л. Джоплін, Д. Колба та К. Мелландера. Вивчено можливості їх застосування у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Репрезентовано розроблений технологічний алгоритм використання циклу навчання Д. Колби у підготовці майбутніх учителів початкової школи до створення здоров’язбережувального середовища. Розроблено і впроваджено вищезазначені цикли емпіричного навчання у підготовці майбутніх учителів до створення здоровʼязбережувального середовища початкової школи. Представлено досвід їх використання у процесі викладання навчальний дисциплін «Методика навчання основам здоров’я», «Фізична культура з методикою навчання» та організації роботи за міждисциплінарним курсом «Основи створення здоров’язбережувального середовища початкової школи» для майбутніх учителів початкової ланки освіти.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5724
Appears in Collections:Факультет фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Udoskonalennya_pidhotovk.pdf364,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.