Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5726
Назва: Використання здоров’язбережувальних технологій, як педагогічна умова підготовки майбутнього вчителя початкової школи
Автори: Осадченко, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: підготовка майбутнього вчителя
здоров’язбережувальні технології
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Осадченко Т. Використання здоров’язбережувальних технологій як педагогічна умова підготовки майбутнього вчителя початкової школи / Тетяна Осадченко // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2015. – Вип. 15. – С. 229–234. – (Серія: Педагогічні науки).
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовуються теоретичні аспекти використання здоров’язбережувальних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи, що спрямовані на чергування інтелектуальної, емоційної та рухової видів діяльності; групової та парної форми роботи, які сприяють підвищенню рухової активності, вчать правилам спілкування; використання традиційних та нетрадиційних методів оздоровлення. Здійснюється аналіз літератури, що розкриває зміст ключових понять, зокрема понять «здоров’язбережувальні технології» та «педагогічні умови». Представлено погляди науковців щодо класифікації здоров’язбережувальних технологій. Презентовано позиції успіху педагогічної діяльності студента щодо реалізації даних технологій в початковій школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5726
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannya_zdorovʺyazbe.pdf302,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.