Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5801
Title: | Сутність поняття "полікультурна освіта" у працях українських та зарубіжних вчених |
Authors: | Кочубей, Тетяна Дмитрівна Свиридюк, Ольга Володимирівна |
Keywords: | культура, полікультурність, полікультурна освіта, ідентичність, домінантна культура, пригноблена культура, владні відносини |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Порівняльно-педагогічні студії: науково-педагогічний журнал.- Умань,2015. - № 4 (26). - С.4-11 |
Series/Report no.: | УДК 37.035; |
Abstract: | У статті подано визначення поняття "культура", "полікультурність", "полікультурна освіта" у працях українських та закордонних учених.Розглянуто походження терміна "культура". Вказано, що в різні періоди історії тлумачення культури відрізнялося, відповідно до умов існування певного періоду. Зазначено, що термін "культура" використовується в біологічному, археологічному, історичному, географічному, етнографічному, соціологічному та інших сенсах. Висвітлено тлумачення поняття "полікультурний", "полікультурність" у контексті освіти. Представлено полікультурність як метод керування різноманітністю в суспільстві, особливо в питаннях, що стосуються працевлаштування, соціальної справедливості й освітніх можливостей. Запропоновано визначення,що полікультурна освіта - це закон, програма і практика, застосовані у школах, з метою визнання культурного розмаїття. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5801 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Поріняльно-педаг. студії стаття Кочубей Т.Д. 2015.pdf | 499,13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.