Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5925
Title: Полікультурне виховання молодших школярів у навчально-виховному процесі школи
Authors: Бойченко, Валентина Василівна
Keywords: активні форми і методи, виховна робота, молодші школярі, полікультурне виховання, структура, технологія.
Issue Date: Sep-2006
Citation: Бойченко В.В. Полікультурне виховання молодших школярів у навчально-виховному процесі школи. – Рукопис.
Series/Report no.: ;УДК 373,31:371,4:008
Abstract: АНОТАЦІЯ Бойченко В.В. Полікультурне виховання молодших школярів у навчально-виховному процесі школи. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07 – теорія та методика виховання. – Херсонський державний університет, Херсон, 2006. У дисертації розглядається актуальна проблема полікультурного виховання дітей молодшого шкільного віку. Визначено сутність цього феномена, основні форми і засоби залучення учнів до полікультурного середовища з метою виховання в них відповідних знань, умінь і навичок. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в практиці початкових шкіл Черкаського регіону, визначено критерії полікультурної вихованості, які стали підґрунтям для розподілу молодших школярів на типологічні групи, кожна з яких відповідала певному рівню її сформованості: високому, середньому, низькому. Визначено та експериментально перевірено педагогічні умови підвищення ефективності полікультурного виховання учнів початкових класів. Розроблено структуру полікультурної вихованості учнів початкових класів, зміст, форми, методи і технологію її реалізації. Ключові слова: активні форми і методи, виховна робота, молодші школярі, полікультурне виховання, структура, технологія.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5925
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат_Бойченко В.В. .pdf855,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.