Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5997
Назва: | Наступність дошкільної та початкової шкільної освіти як педагогічна проблема |
Автори: | Коберник, Галина Іванівна |
Ключові слова: | наступність дошкільний заклад початкова школа вихователь учитель навчально виховний процес поняття багатогране змістовий забезпечення профілактіки життєві труднощі |
Дата публікації: | 2016 |
Серія/номер: | УДК;372.3+372.4 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена розв'язання існуючих пртиріч між дошкільним і початковим шкільними освітніми етапами.Автор запропонувала ефективні організаційно-методичні основи наступності між ланками дошкільної та початкової освіти та місце ВНЗ у підготовці вчителя,вдосконалити шляхи вирішення проблеми,яка розглядається в статті. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5997 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
коберники.pdf | 1,25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.