Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6115
Title: Формування глобальної компетентності у контексті навчання англійської мови майбутніх філологів як новий викликик системі освіти в інформаційному суспільстві
Authors: Бондарук, Яна Володимирівна
Keywords: глобальна освіта
глобальна компетентність
професійна компетентність
фахова підготовка
англійська мова
майбутній філолог
професійна грамотність
освітні програми професійної підготовки
система освіти
наукові дослідницькі проекти
Issue Date: 2016
Publisher: МНУ імені В.О. Сухомлинського
Citation: Бондарук Я.В. Формування глобальної компетентності у контексті навчання англійської мови майбутніх філологів як новий викликик системі освіти в інформаційному суспільстві // Я.В. Бондарук / Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : збірник наукових праць / За ред. проф. Анатолія Ситченка. - № 3 (54), вересень 2016. - Миколаїв : МНУ імені В.О. Сухомлинського, 2016. - С. 201-205
Series/Report no.: УДК 378=111:316
Abstract: Стаття присвячена проблемі формування глобальної компетентності майбутніх філологів під час вивчення англійської мови. Проаналізовано важливість розроблення нових програм підготовки майбутніх філологів з урахуванням необхідності формування глобальної компетентності, як невід’ємного складника професійної грамотності. Розглянуто можливі шляхи формування глобальної компетентності: виконання наукових дослідницьких проектів англійською мовою, які відповідають тематиці досліджень, запропонованих педагогом та віддзеркалюють транснаціональну природу наукових відкриттів людства; прочитання та дослідження окремих літературних англомовних торів; написання літературних есе; організація он-лайн зустрічей і занять з носіями мови.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6115
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bondaruk_statya.pdf430,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.