Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6283
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлюк, Вікторія Ігорівна-
dc.date.accessioned2016-12-06T19:23:07Z-
dc.date.available2016-12-06T19:23:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПавлюк В.І. Університетська освіта Канади: реалії та перспективи / В.І. Павлюк // Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: матеріали ХХVІІ Всеукраїнської наукової інтернет-конференції. - Переяслав-Хмельницький, 2016. –C. 315-317uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6283-
dc.description.abstractВ статті розглядається педагогічна освіта Канади початку ХХІ ст. Визначено концептуальні засади розвитку багаторівневої системі педагогічної освіти в Канаді в контексті сучасних інноваційних освітніх процесів в ХХІ ст., та виділені основні принципи модернізації професійної педагогічної освіти в Канаді.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПереяслав-Хмельницькийuk
dc.subjectпедагогічна освітаuk
dc.subjectінтернаціоналізація-
dc.subjectфундаменталізація-
dc.subjectреформування змісту-
dc.subjectпідготовка учителів-
dc.titleУніверситетська освіта Канади: реалії та перспективиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
UNIVERSY`TETS`KA OSVITA KANADY` REALIYi TA PERSPEKTY`VY`.pdf111,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.