Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6283
Назва: | Університетська освіта Канади: реалії та перспективи |
Автори: | Павлюк, Вікторія Ігорівна |
Ключові слова: | педагогічна освіта інтернаціоналізація фундаменталізація реформування змісту підготовка учителів |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Переяслав-Хмельницький |
Бібліографічний опис: | Павлюк В.І. Університетська освіта Канади: реалії та перспективи / В.І. Павлюк // Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: матеріали ХХVІІ Всеукраїнської наукової інтернет-конференції. - Переяслав-Хмельницький, 2016. –C. 315-317 |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглядається педагогічна освіта Канади початку ХХІ ст. Визначено концептуальні засади розвитку багаторівневої системі педагогічної освіти в Канаді в контексті сучасних інноваційних освітніх процесів в ХХІ ст., та виділені основні принципи модернізації професійної педагогічної освіти в Канаді. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6283 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
UNIVERSY`TETS`KA OSVITA KANADY` REALIYi TA PERSPEKTY`VY`.pdf | 111,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.