Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/642
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПічкур, Микола Олександрович-
dc.date.accessioned2013-10-30T11:12:57Z-
dc.date.available2013-10-30T11:12:57Z-
dc.date.issued2013-10-08-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/642-
dc.description.abstractУрахування необхідності застосування інтегративних засад вивчення композиції в мистецькій освіті зумовлює розроблення відповідної моделі, що містить три рівні поєднання змісту фахових дисциплін: взаємодія різних видів мистецтва, як системи їхньої образної мови; історико-ретроспективне вивчення творчої методології мистецтва; творче самовираження студента за принципом естетичного резонансу.uk
dc.publisherТеоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Умань, 8 жовтня 2013 р.). - Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2013. - С. 90-93uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 7(07)(082);-
dc.subjectінеграціяuk
dc.subjectкомпозиція-
dc.titleІнтегративні засади вивчення композиції в мистецькій освітіuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INEGRAZ_tesy.pdf75,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.