Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/642
Title: Інтегративні засади вивчення композиції в мистецькій освіті
Authors: Пічкур, Микола Олександрович
Keywords: інеграція
композиція
Issue Date: 8-Oct-2013
Publisher: Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Умань, 8 жовтня 2013 р.). - Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2013. - С. 90-93
Series/Report no.: УДК 7(07)(082);
Abstract: Урахування необхідності застосування інтегративних засад вивчення композиції в мистецькій освіті зумовлює розроблення відповідної моделі, що містить три рівні поєднання змісту фахових дисциплін: взаємодія різних видів мистецтва, як системи їхньої образної мови; історико-ретроспективне вивчення творчої методології мистецтва; творче самовираження студента за принципом естетичного резонансу.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/642
Appears in Collections:Факультет мистецтв

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
INEGRAZ_tesy.pdf75,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.