Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6454
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуценко, Сергій Юрійович-
dc.date.accessioned2016-12-21T06:08:08Z-
dc.date.available2016-12-21T06:08:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКуценко С.Ю. Особливості організації рекламно-інформаційної діяльності музею в соціальних мережах / С.Ю. Куценко // Двадцяті Сумцовські читання: збірник матеріалів Всеукраїнської наукової конференції «Музей у глобальному світі: інновації та збереження традицій», 18 квітня 2016 р. – Х. : Майдан, 2016. – С. 45-52.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6454-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання використання популярних соціальних мереж у музейній діяльності. Обґрунтовано переваги застосування можливостей соціальних мереж музеями у своїй науково-дослідній та просвітительській роботі та аналізуються їх недоліки. Досліджено ступінь інтеграції українських музеїв в популярні соціальні мережі – «ВКонтакті», «Однокласники», Facebook і мікроблог Twitter.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМайданuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;069.01 : 745/749 :929 : 930-
dc.subjectмузейuk
dc.subjectсоціальні мережі-
dc.subjectкомунікація-
dc.subjectІнтернет-
dc.titleОсобливості організації рекламно-інформаційної діяльності музею в соціальних мережахuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття.pdf384,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.