Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6454
Title: Особливості організації рекламно-інформаційної діяльності музею в соціальних мережах
Authors: Куценко, Сергій Юрійович
Keywords: музей
соціальні мережі
комунікація
Інтернет
Issue Date: 2016
Publisher: Майдан
Citation: Куценко С.Ю. Особливості організації рекламно-інформаційної діяльності музею в соціальних мережах / С.Ю. Куценко // Двадцяті Сумцовські читання: збірник матеріалів Всеукраїнської наукової конференції «Музей у глобальному світі: інновації та збереження традицій», 18 квітня 2016 р. – Х. : Майдан, 2016. – С. 45-52.
Series/Report no.: УДК;069.01 : 745/749 :929 : 930
Abstract: У статті розглянуто питання використання популярних соціальних мереж у музейній діяльності. Обґрунтовано переваги застосування можливостей соціальних мереж музеями у своїй науково-дослідній та просвітительській роботі та аналізуються їх недоліки. Досліджено ступінь інтеграції українських музеїв в популярні соціальні мережі – «ВКонтакті», «Однокласники», Facebook і мікроблог Twitter.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6454
Appears in Collections:Історичний факультет

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття.pdf384,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.