Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6456
Title: ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ В ОСВІТНЬО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Authors: Коберник, Олександр Миколайович
Keywords: Проектна діяльність, метод проектів
Issue Date: 21-Dec-2016
Series/Report no.: ;УДК 371.134(063) ББК 74.589я43 А43
Abstract: Метод проектів виник у другій половині XIX століття в сільськогосподарських школах США і був перенесений пізніше на загальноосвітню школу. Грунтується на теоретичних концепціях прагматичної педагогіки, яка проголошувала «навчання через діяльність» (Дж. Дьюї «Школа майбутнього»). Детально висвітлений метод проектів у працях У. Кілпатрика та Е. Коллінгса(США). У 20-х роках XX ст. метод проектів привернув увагу радянських педагогів, які вважали, що, будучи критично переробленим, він зможе забезпечити розвиток творчої ініціативи та самостійності учнів у навчанні і сприятиме здійсненню безпосереднього зв’язку між отриманням учнями знань і умінь та їх застосуванням для розв'язання практичних задач. Метод проектів став частково використовуватись у практиці шкіл – спочатку дослідних, а потім і у деяких масових. Як компонент системи освіти метод проектів почав використовуватися в українській школі при вивченні різних навчальних предметів (фізики, хімії, біології, літератури тощо) на початку 90-х років XX ст.
Description: Актуальні проблеми підготовки сучасного педагога: теорія, історія, практика: матеріали Всеукраїнської наукової інтернет-конференції (м. Умань, 20 жовтня 2016 р.) / ред. кол.: Коберник О.М., Кравченко О. О., Бойченко В.В. – Умань : ВПЦ "Візаві", 2016. – 160 с.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6456
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник нов. Бойченко.pdf1,45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.