Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/646
Назва: | Демократичні орієнтири становлення суб’єктності студентів у навчально-професійній взаємодії |
Автори: | Пічкур, Микола Олександрович |
Ключові слова: | суб’єктність студент навчально-професійна взаємодія |
Дата публікації: | 22-жов-2010 |
Видавництво: | Пічкур М. О. Демократичні орієнтири становлення суб’єктності студентів у навчально-професійній взаємодії / М. О. Пічкур // Викладач і студент : розвиок ефективного співробітництва. Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції (Черкаси, 21 - 22 жовтня 2010 р.). - Черкаси : Вид. від. ЧНУ імені Богдана Хмельницького. - С. 31-33. |
Серія/номер: | УДК 378; |
Короткий огляд (реферат): | В організації взаємин викладачів і студентів доцільно: 1) активізувати взаємодію факторів «провідності» і співпраці при організації педагогічного процесу; 2) формувати в студентів почуття професійної соборності з викладачами; 3) долати рецидиви авторитарних форм педагогічного впливу; 4) орієнтувати педагогічне спілкування на зрілу особистість із розвинутою самосвідомістю; 5) опиратися на професійний інтерес студентів; 6) залучати студентів до різних форм дослідницької діяльності; 7) створювати умови для підвищення громадсько-політичної активності студентів; 8) забезпечувати наукове партнерство студентів і викладачів; 9) реалізовувати систему неофіційних, нерегламентованих взаємин викла¬дачів і студентів; 10) брати участь в студентському дозвіллі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/646 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
DEMOKRAT_tesy.pdf | 73,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.