Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6533
Title: Теорія і практика ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи
Authors: Осадченко, Інна Іванівна
Keywords: ситуаційне навчання, учителі початкової школи
Issue Date: 2012
Series/Report no.: ;УДК 37.02+378+371.13 ББК 74.204 О–72
Abstract: У монографії охарактеризовано теорію і практику ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Запропоновано дидактичну модель технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано дидактичні умови професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи засобами технології ситуаційного навчання: дотримання дидактичних вимог щодо формулювання ситуаційних завдань та формування кейсів; спеціальна організація навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі виконання ситуаційних завдань; психодидактична готовність викладачів до застосування досліджуваної технології навчання. Описано запровадження вищевказаної дидактичної моделі у викладання окремих дисциплін («Основи педагогічної творчості», «Теорія та методика виховання») на основі міждисциплінарного, компетентнісного та інших підходів, комплексного застосування методів інтерактивного навчання. Монографія розрахована на фахівців у галузі педагогіки, викладачів вищих навчальних закладів, студентів педагогічних спеціальностей.
Description: Осадченко І. І. Теорія і практика ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи : монографія / І. І. Осадченко. – Умань : ПП Жовтий, 2012. – 414 с.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6533
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.