Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6536
Title: | ДЕФІНІЦІЯ ТА ДИДАКТИЧНА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «КЕЙС-МЕТОД» |
Authors: | Осадченко, Інна Іванівна |
Keywords: | ситуаційне навчання; кейс-метод; метод конкретних ситуацій; професійна підготовка. |
Issue Date: | 2010 |
Series/Report no.: | ;УДК 37.02 |
Abstract: | У статті на основі аналізу наукових джерел, складення порівняльної характеристики тлумачень обґрунтовується сутність поняття «кейс-метод» у контексті ототожнення понять «метод конкретних ситуацій», «ситуаційний аналіз», «аналіз ситуацій» тощо; визначається його дидактична сутність. |
Description: | 1. Осадченко І. І. Дефініція та дидактична сутність поняття «кейс-метод» / Інна Осадченко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» : наук.-теорет. зб. Сер. : Педагогіка. – Переяслав-Хмельницький, 2010. – Вип. 19. – С. 169–173. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6536 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ст_Осадченко_Дефініц_та_дид сут_ть_пон_кейс-стаді.pdf | 537,31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.